Radość, jedność, entuzjazm, dobra zabawa, brak podziałów, równość wszystkich ludzi, energia, słońce... po prostu orzeźwienie – taka jest nowa reklama PEPSI i właśnie tym, jaka jest przyciąga tysiące młodych ludzi, którzy porwani entuzjastycznym podkładem muzycznym (piosenka Akon - OH AFRICA) chcą oglądać ją jeszcze i jeszcze raz... i chcą pić PEPSI i orzeźwiać się kolejnym i kolejnym zimnym łykiem. Czujecie to?
Ja sama siedziałam jak urzeczona przed ekranem komputera i bawiłam się razem z bohaterami reklamy. Całkowicie wciągnął mnie świat Afryki, gdzie pytanie największych piłkarzy świata (Lionel Messi, Thierry Henry, Kaka, Andrey Arshavin, Didier Drogba, Frank Lampard) Do You know who we are? (Wiecie kim jesteśmy?) napotyka na odpowiedź: A wiecie kim MY jesteśmy? Tutaj nie liczą się tytuły i uznanie świata, tutaj liczy się wygrana! A na ruchomym boisku nie jest łatwo pokonać przeciwnika. Reklama wciąga wartką akcją, biegniemy za nią jak za piłką... po czyjej stronie jesteśmy? Kto wygra? Wstawki humorystyczne niczym z filmów animowanych Walta Disneya (Rosjanin Arshavin przewraca się pod bacznym okiem stepowego gryzonia, a Argentyńczyk Messi nie zauważa niskiego konaru drzewa) dodatkowo przyciągają naszą uwagę. Finalnie drużyna światowych piłkarzy przegrywa strzelając sobie samobója (nota bene tylko dlatego, że boisko się odwraca). Ostatecznie jednak wygrywają wszyscy, bo wszyscy piją PEPSI. Następuje zjednoczenie – piłkarze oddają Afrykańczykom swoje koszulki i w zamian za to otrzymują PEPSI, a nawet zostają przyjęci do "plemienia" poprzez rytualne malowanie ciała. Po takiej reklamie jestem radosna i odświeżona. Czego chcieć więcej?
rzeczywiście radosna reklama i bije od niej ciepło tylko ta piłka pod koniec coś wolno leciała:)
OdpowiedzUsuń